fbpx

MOM-FIT

Fit blijven tijdens je zwangerschap begint met blijven bewegen. Je oppoppende buikje hoeft namelijk niet het einde van je sporttijdperk te betekenen. Met de juiste oefeningen kun je blijven sporten zolang dat goed voelt. Dat sterke, fitte lijf dat je ervoor terugkrijgt komt zeker van pas tijdens en na je zwangerschap.

VOOR DE MOMS-TO-BE EN SPORTIEVE MAMA’S

Zwanger, net bevallen of al een tijdje moeder. MOM-FIT is een sportieve uitdaging voor iedere moeder. Een lekker moment voor jezelf (en je kleine) en een cadeautje voor je lichaam. Een sterk lijf draagt je baby namelijk makkelijker en herstelt veel sneller van een bevalling. Een workout met impact!

Je kunt MOM-FIT het beste vergelijken met zwangerschapsfitness of een speciale mommy-training. Het is een mix van functionele krachttraining en conditietraining, maar dan afgestemd op de fase waarin jij zit. Zo weet je zeker dat je op een veilige manier traint. Verder besteden we extra aandacht aan je ademhaling, je bekkenbodem en hoe je de buikspieren het beste kunt gebruiken.

VOOR DE MOMS-TO-BE EN SPORTIEVE MAMA’S

Zwanger, net bevallen of al een tijdje moeder. MOM-FIT is een sportieve uitdaging voor iedere moeder. Een lekker moment voor jezelf (en je kleine) en een cadeautje voor je lichaam. Een sterk lijf draagt je baby namelijk makkelijker en herstelt veel sneller van een bevalling. Een workout met impact!

Je kunt MOM-FIT het beste vergelijken met zwangerschapsfitness of een speciale mommy-training. Het is een mix van functionele krachttraining en conditietraining, maar dan afgestemd op de fase waarin jij zit. Zo weet je zeker dat je op een veilige manier traint. Verder besteden we extra aandacht aan je ademhaling, je bekkenbodem en hoe je de buikspieren het beste kunt gebruiken.

MOM-FIT IN HET KORT

Met een training die afgestemd is op de fase waarin jij zit loop je soepeltjes je nieuwe leven als moeder in. Die extra energieboost kun je vast gebruiken! Dit kun je van MOM-FIT verwachten.

Zo ziet de training eruit
Je start met een ademhalingsoefening gevolgd door een mobiliserende warming-up. Daarna starten we met een krachtronde en gaan vervolgens door met een conditionele ronde. We eindigen met een ontspannende ademhalingsoefening.

Dit ga je doen
De precieze oefeningen hangen af van de fase waarin jij zit. We trainen onder andere met dumbbells, kettlebells, een TRX en in sommige gevallen een barbell.

Wanneer iets voor jou?
Als je zwanger bent of minimaal 6 weken geleden bent bevallen.

MOM-FIT IN HET KORT

Met een training die afgestemd is op de fase waarin jij zit loop je soepeltjes je nieuwe leven als moeder in. Die extra energieboost kun je vast gebruiken! Dit kun je van MOM-FIT verwachten.

Zo ziet de training eruit
Je start met een ademhalingsoefening gevolgd door een mobiliserende warming-up. Daarna starten we met een krachtronde en gaan vervolgens door met een conditionele ronde. We eindigen met een ontspannende ademhalingsoefening.

Dit ga je doen
De precieze oefeningen hangen af van de fase waarin jij zit. We trainen onder andere met dumbbells, kettlebells, een TRX en in sommige gevallen een barbell.

Wanneer iets voor jou?
Als je zwanger bent of minimaal 6 weken geleden bent bevallen.

VEILIG SPORTEN TIJDENS EN NA JE ZWANGERSCHAP

Is MOM-FIT de enige optie als je zwanger bent? En hoe vaak mag je eigenlijk op de sportvloer staan? Here you go!

Ik ben zwanger
Gebruik MOM-FIT om kennis op te doen en te socializen met andere moeders. Hierna heb je alle tools om ook de PIT en FIT veilig te doen. De HIIT kun je voorlopig van je sportrooster schrappen. Je lichaam heeft 2 keer zo lang nodig om te herstellen. Houd dus minstens een dag rust na een training en eventueel meer. 

Ik ben net moeder
Yay, na een goede herstelperiode kun je weer sporten! Start eerst met alleen de MOM-FIT, zodat je goed kunt opbouwen. Laat minimaal een dag tussen verschillende trainingen. Je lichaam en spieren kunnen zo rustig wennen.

VEILIG SPORTEN TIJDENS EN NA JE ZWANGERSCHAP

Is MOM-FIT de enige optie als je zwanger bent? En hoe vaak mag je eigenlijk op de sportvloer staan? Here you go!

Ik ben zwanger
Gebruik MOM-FIT om kennis op te doen en te socializen met andere moeders. Hierna heb je alle tools om ook de PIT en FIT veilig te doen. De HIIT kun je voorlopig van je sportrooster schrappen. Je lichaam heeft 2 keer zo lang nodig om te herstellen. Houd dus minstens een dag rust na een training en eventueel meer.

Ik ben net moeder
Yay, na een goede herstelperiode kun je weer sporten! Start eerst met alleen de MOM-FIT, zodat je goed kunt opbouwen. Laat minimaal een dag tussen verschillende trainingen. Je lichaam en spieren kunnen zo rustig wennen.

trainen volgens sportstudio 79

Sociaal, simpel en superefficiënt. Trainen bij Sportstudio 79 betekent samen doelen bereiken. Door te trainen in kleine groepen krijg je een bulk aan motivatie van zowel je medesporters als je trainer. Met een breed aanbod workouts en eenvoudige, wisselende schema’s dagen we iedere sporter uit. Of je nu een bankhanger met beweegambities bent of een ervaren krachtpatser. Geen fitnessapparaten, geen spiegels, geen ego’s.

LOCATIES

Ook fit blijven tijdens je zwangerschap? De MOM-FIT wordt gegeven op onze locaties in Amsterdam-Centrum en Amsterdam-Noord. Klik door en bekijk het rooster per locatie.

AMSTERDAM-NOORD

Sportstudio Locatie Amsterdam Noord
Sportstudio Noord: Ms. Oslofjordweg 32

AMSTERDAM-CENTRUM

Sportstudio Locatie Amsterdam Centrum
Sportstudio Centrum: Tussen de Bogen 64

BLIJE SPORTERS

BLIJE SPORTERS

Fantastic training by Arthur. Love their energy and attention to the form/posture during excersizes. Would definitely recommend.
Simon Hoogveld
Simon Hoogveld
08:27 16 Aug 22
As always, friendly and welcoming staff, equipment clean and it good condition (like new) and another great workout. I definitely recommend.
S B
S B
09:15 05 May 22
I love this place (both noord and centrum locations). Super nice trainers and programs, I enjoy going here not only for exercising but also for the atmosphere. All the trainers are so friendly and positive, always help you and support. I had classes with Pim, Matina, Kim, Thijs, Laura, Thomas & Caroline and each of them is a sweetheart
Viktoriia Akhankova
Viktoriia Akhankova
20:07 04 Apr 22
Love this place! Really great classes where you get enough attention to do the exercises right end efficient. My husband and I have both been coming here for the past 6 years now and we both love it!
Christine Eriksen
Christine Eriksen
11:54 01 Apr 22
Great!
Daniel Bisley
Daniel Bisley
16:38 28 Jan 22
Ik sport inmiddels alweer 10 jaar bij Sportstudio 79, en nog altijd fiets ik na afloop met een glimlach en energiek gevoel naar huis!
Teun van Schijndel
Teun van Schijndel
14:36 28 Jan 22
Sports can also be fun!Everyone has their own preference when it comes to sports. One would like to hang intensely on weights, bodybuild and share selfies, the other wants to reach a top sport level and I think that at this gym you are stimulated and helped to work on your health in a very personal (and friendly, fun) way. , fitness or whatever you want. But you can also just join carefully and participate if you want to be less in the foreground. You will always receive personal tips anyway.I would say give it a try and see if this suits you. It is really accessible to participate once (free trial lesson, one-fit etc) and everyone is welcome. The sports studio is essentially a large hall and you follow lessons of about an hour with a group of people who all go through the same pattern, adapted to your own level. There are no fixed groups, you just sign up when it suits you.
Marcus Smit
Marcus Smit
07:09 04 Feb 21
Definitely best place to work out I've ever been to. Very good and positive vibes and fun & clear instructions that keep you fit!
Michaël Vijfvinkel
Michaël Vijfvinkel
07:57 31 Jan 21
Top!
Hans Streng
Hans Streng
06:11 07 Aug 18
Best small group training gym in Amsterdam, hands down. And up. And down.
Job van Ballegoijen de Jong
Job van Ballegoijen de Jong
13:36 29 Mar 18
Nicely decorated gym, cozy and non pretentious - with changing rooms and showers.I've gone to a lesson through Onefit app and the experience is quite positive - energetic, encouraging teacher, speaking both in English and Dutch, and very nice workout. And quite some corrections on the posture, that's always appreciated!
Adrián Moreno Peña
Adrián Moreno Peña
12:50 02 Mar 18